Smysl tohoto blogu  

Home / Smysl tohoto blogu  

Jelikož v Africe každých 60 minut uběhne jedna hodina, je důležité v České republice konečně vyřešit nekonečnou dilemu zdravého a hlavně praktického stravování. A co víc, už je opravdu čas překonat všechny mýty o nezdravých sacharidech, nezdravých tucích, večeřích po 18:00, tukožroutských polévkách atd. 

Když pochopíš fungování svého těla, už nikdy nebudeš potřebovat speciální diety nebo omezování takových a takových jídel. Uvědomíš si totiž, že všechny diety jsou jenom moderním výmyslem, které se ti fitness průmysl snaží tlačit, jenom abys utrácel svoje peníze. Přečti si můj ebook CESTA ZA PEKÁČEM. Najdeš v něm i moje fotky, jak jsem za 24 týdnů shodil z pasu 17 cm a z váhy 11 kg. A co je nejlepší? Nebral jsem žádné doplňky stravy a nedržel jsem žádné moderní výmysly. Jedl jsem jenom jídla z mého blogu a v sobotu si dopřál cheat-day, kde jediným limitem, bylo moje vlastní svědomí. Přesvědč se na vlastní oči. Dokonce si Cestu za pekáčem vyzkoušelo i sedm žen, díky kterým mohl vzniknout další ebook CESTA ZA PEKÁČEM PRO ŽENY.

Potom se zaregistruj do uživatelské sekce, kde máš připravené nejenom podrobné a praktické články k makroživinám, tvým hormonům, o pitném režimu, správném stravování před a po cvičení, ale také vzorové jídelníčky, aby si se mohl/a inspirovat, že hubnout se dá i s hamburgerem nebo se zmrzlinou. 

Jsem fitness trenér, ale ne takový, kterého najdeš v nějakém fitku. A nebudu se tu ani tvářit jako šéfkuchař z Alcronu, ale s jistým nadhledem a mírným vtipem chci docílit zdravější stravování i pro běžného člověka, nakolik pěkných a vážných blogů je dnes plno. Stejně tak i drahých a nefunkčních fitness programů na hubnutí. 

Muž v kuchyni je tu, aby ti přinesl návod, případně inspiraci jak vařit a hubnout každý den a nezbláznit se z toho. Muž v kuchyni totiž ví, jaké to je pracovat 8-10 denně, mít manželku, dvě tři děti a koníčky.

Recepty najdeš v různých kategoriích, např. snídaně, obědy a večeře, ale najdeš tu i sváteční a cheat-day recepty. 

A ještě něco. Velikosti porcí, které nalezneš na této stránce počítají s tím, že je bude jíst muž, který má sedavou práci, 180 cm a 80 kg, nechce se přežírat, ale naopak, stravovat se střídmě. 

Nezapomeň mě sledovat na Instragramu nebo Facebooku, kde také sdílím momenty ze svého soukromí. 

Dost ale bylo řečí. Přečti si jeden nebo druhý ebook a sám/sama uvidíš, že se to dá. 

Věřím, že ti můj blog pomůže.