Tuňákový sendvič

Bageta, tuňák, sendvič, rajče, cibulka, večeře, oběd, snídaně

CO BUDEME POTŘEBOVAT (1 porce):

Bageta (bílá, černá, celozrnná, multizrnná, rustikální… to je jedno) – 1/2, cca 60 g

Tuňák – 100 g

Vařené vajíčko – 1 ks

Trochu másla

Jarní cibulka

Zelenina podle chuti

JAK NA TO:

Měl jsi náročný den v práci? Přijdeš domů a nechce se ti vařit? Vždyť nemusíš! Rychlá večeře se dá připravit i z toho, co už doma máš.

Dej uvařit vajíčko. Bagetu rozřež, potři trochou másla, pak přidej tuňáka a nakrájené vajíčko, trošku jarní cibulky a máš hotovo.

Zajídej zeleninou dle chuti. Dobrou chuť.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

411 kcal, tuky 7 g, bílkoviny 38 g, sacharidy 47 g, vláknina 8 g


TIP: tuňák se dá nahradit i masem z uzené makrely (viz. obrázek) a dostaneš úplně jinou chuť. 🙂

PS: ten pocit, když se vrátíš totálne, ale úplně najvíc unavený z práce, vyšťavený, že se ti opravdu nic nechce, tak pomyšlelní na vaření je to poslední, co se ti honí hlavou.. ale neboj, není potřeba vařit v pravém slova smyslu 🙂 kup cestou bagetu, konzervu tuňáka určitě doma máš a pokud ne, tak kup i tu.. a doma šup, šup a máš hotovo! 🙂  

PS 2: no a ještě jsem pro tebe připravil také pár tipů, jak by mohl vypadat celý tvůj den

DŮLEŽITÉ: ukážu ti, jak můžeš jíst, co chceš a ještě u toho efektivně spalovat nadbytečné tuky. Bez toho, aby sis musel/a kupovat doplňky stravy, zázračné výrobky nebo moderní superpotraviny. Vytvoř si svůj osobní profil a přesvědč se sám/sama, že to jde například i s tímto receptem.  😉

Vše máš připravené v klientské zóně na Cestě za pekáčem.