Ovesné vločky s datlovým nebo javorovým sirupem, jogurtem, rozinky a ořechy

Ovesné vločky, datlový sirup, fitnes recept, zdravá snídaně

CO BUDEME POTŘEBOVAT (1 porce):

Ovesné vločky – 50 g

Jogurt řeckého typu – 100 g

Rozinky – za hrst, cca tak 10-20 g

Vlašské nebo jakékoliv ořechy podle chuti – taky za hrst, taky cca 10-20 g

Datlový nebo javorový sirup

JAK NA TO:

Prozradím ti tajemství na jednoduchou a rychlou snídani, klidně na každý den.

Ovesné vločky v misce zaliješ vroucí vodou těsně po povrch a počkáš, až naboptnají.

Všechny přísady pak společně smícháš a máš hotovo. Dobrou chuť.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

403 kcal, tuky 14 g, bílkoviny 13 g, sacharidy 57 g, vláknina 6 g


TIP: tento výborný recept je ke snídani velice vhodný, protože je plný sacharidů, které tě nabijí energií téměř na celé dopoledne.  🙂 Zároveň je plný vlákniny a jeho příprava je opravdu jednoduchá. V dnešním unáhleném světě je rýchlá příprava k nezaplacení..  Tak dobrou chuť a příjemný den.  🙂

PS: než ti vločky naboptnají můžeš si zároveň zalít čaj alebo kávu.. někdo si možná stihne umýt i zuby. 🙂 

PS 2: a svůj den si můžeš poskládat i takto