Pečené brambory s masem a houbami

pečené brambory, recept, večeře, oběd, maso, houby, parmezán, víno, petržel, oregano, jednoduchý, rychlý, zdravý, chutný, oběd,

CO BUDEME POTŘEBOVAT (4 porce):

Brambory – 8 středně velkých

Mleté hovězí maso – 300 g

Žampiony (ideálně malé) – 500 g

Nastrouhaný parmezán – 40 g

Pasírovaná rajčata – 250 g

Cibule – 1 ks

Česnek – 2 stroužky

Řepkový/Slunečnicový olej

Červené víno – 1 dcl

Sůl, Pepř, Oregano, Petrželová nať – ideálně čerstvá

JAK NA TO:

A je to tu. Další den a další oběd. Chceš si pochutnat na výborném receptu a připravit si výborný a zároveň jednoduchý oběd?

Brambory jenom omyješ, propícháš vidličkou a dáš péct při 190°na 60 min.

Cibuli a česnek oloupeš, nakrájíš na jemno a podusíš na troše oleje. Přidáš maso, osolíš, opepříš, podliješ vínem, promícháš a podusíš, dokud ti nepustí šťávu. Přidáš pasírovaná rajčata a za průběžného míchání dusíš odkryté, aby se ti odpařilo co nejvíc vody a omáčka zůstala hustá. Celé ti to zabere 25-30 min. Na závěr odstavíš, přidáš oregano, promícháš.

Žampiony jenom umyješ a na troše oleje opečeš. Před koncem (poznáš to tak, že žampiony krásně ztmavnou) přidáš nadrobno nakrájenou petrželovou ňať, naposled promícháš a odstavíš.

Všechno si to stihl/stihla dokud se ti pečou brambory, takže si v klidu nalij skleničku vína (pokud nejsi v práci) a začni servírovat.

Dobrou chuť.

PS: nezapomeň posypat parmezánem 😉 a nezapoměn se také podívat i na další recept na klasické pečené brambory nebo tyto fantastické s mozzarellou 😉

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

392 kcal, tuky 16 g, bílkoviny 27 g, sacharidy 30 g, vláknina 5 g

Úspěšně hubnout bez jojo efektu se dá jednoduše – stačí, když ze své stravy nebudeš nic vynechávat.“

Muž v kuchyni


Víc si o tom můžeš přečíst v následujícím článku:

INSPIRACI NA DALŠÍ DOBROU VEČEŘI NAJDEŠ TADY: