Jogurt s banánem, borůvkami, medem a kukuřičnými lupínky

snídaně, recept, jednoduchý, rychlý, snadný, chutný, zdravý, borůvky, banán, kukuřičné lupínky, med

CO BUDEME POTŘEBOVAT (1 porce):

Bílý jogurt řeckého typu – 200 g

Banán – 1 ks

Borůvky – za hrst

Kukuřičné lupínky – za hrst

Med – 1 čl

JAK NA TO:

Lehká, jednoduchá, zdravá, ale zároveň sytá snídaně? Připrav si tento recept, kde si můžeš obměňovat přísady podle chuti a nálady.

Banán rozmačkej v jogurtu, pár kousků si nech navrch. Potom přidáš borůvky a kukuričné lupínky, potom 1 čl medu, s kterou to rovnou promícháš a zároveň i jíš.

Dobrou chuť.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

302 kcal, tuky 8 g, bílkoviny 10 g, sacharidy 48 g, vláknina 3 g


TIP: pokud chceš jíst „moderně, tak si tam přidej i chia semínka 🙂 a mám pro tebe také tip na celý den, případně další recepty ke snídani 😉

PS: pokud si budeš přidávat i nějaké další semínka nebo ořechy, směle do toho, jenom si připočti další kalorie.. např. 20 g vlašských ořechů (cca 1 hrst) obsahuje 143 kcal, tuky 14 g, bílkoviny 3 g, sacharidy 1 g, vláknina 1 g 😉

DŮLEŽITÉ: ukážu ti, jak můžeš jíst, co chceš a ještě u toho efektivně spalovat nadbytečné tuky. Bez toho, aby sis musel/a kupovat doplňky stravy, zázračné výrobky nebo moderní superpotraviny. Vytvoř si svůj osobní profil a přesvědč se sám/sama, že to jde například i s tímto receptem.  😉

Vše máš připravené v klientské zóně na Cestě za pekáčem.